Monday, January 24, 2011

sibuk jee

"try main gear dalam kereta bagi siape siape yang ade kerete manual kat rumah, kalau yang takde tu, saye sarankan awak maen game, kan ade yang game bawak kereta tu, tu care awak nak mantapkan cara utk maen gear dlm kerete manual, haa jangan lupe, walaupun enjin tak on, mase nak tukar gear tetep kena tkan clutch , jahanam gearbox kau nanti" kate kate cikgu zaiton aku still ingat

oleh itu, dgn selambe badaknye, aku pegi kat kerete manual satria min yang baru direpair after accident teruk tu utk main gear,
hahaa seronok betul, sampai jiran aku pandang aku pelik je, duk dlm kerete tgah hari bute main gear, gila agaknya kot,

then, ayah hantar kerete tu balik utp untuk diserahkan kepada min, sekejap jelah aku mean gear
then malam aku siap siap utk makan kat pappa rich, dgn selendang baru aku tu
mama tak suke selendang tu kate nye "selendang ape kedut seribu sakai je, serabut mama tgk"
aku hanya mampu ketawa, then mase pegi pappa rich ade mamat ni pndg aku pelik je, jakun kott

then aku dikejutkan dgn sapaan seseorang dlm fb
"bila kau nak carik bf?"kate mamat tersebut
eh SUKE HATI DEN LA BILA DEN NAK CARI PON, EKAU SIBUK TU PASAL APE

MAAF LAH BUT PINTU HATI AKU TERTUTUP UNTUK LELAKI BUAT MASE SKRG, AKU STILL NAK SINGLE, SERIKKK!
bila tibe masenye, n siape aku akan bagi tau kau, jangan risau, mesti kau plg gembire, so aku, taknak berkpl buat mase skrg, good to be single, and after this jgn harap lah aku nak trime korg senang *lelaki
aku akan jadi cerewet gilaa

kepada yang berkenaan. maaf lah, aku takbersedia -_-" 

2 comments: