Tuesday, January 25, 2011

syukur :)

tibe tibe hari ni, terdetik nak tgk movie AKU MASIH DARA kat u tube

so, its really open my heart and this question came to my heart
bila aku nak jadi muslim sejati??
so, aku terpikir, adekah TUHAN  yg menggerakkan hati aku,
ALHAMDULILLAH, TUHAN dah buka hati dan akal aku

and i really loved ayat yg raja fara cakap dlm movie tu

"MAHKOTA SAYA HANYA UNTUK LELAKI YANG MAMPU MEMBIMBING SAYA, BUKAN LELAKI YANG TERLALU MEMIKIRKAN NAFSU SEMATA MATA"

 and aku kini percaye yang TUHAN akan tentu kan jodoh aku , tapi bukan skrg
skrg adelah mase aku memikirkan KEAJAIBAN TUHAN yang telah DIA cipta untuk kita sering fikirkan tentangNYA

and aku harap aku akan dapat jadi mcm sofea dlm cerita aku masih dara
kerana dia dh jumpa orang yang betulbetul mahu bimbing dia kembali ke pangkal jalan

aku syukur kerana DIA telah bukakkn pntu hati aku
and sedar and insaf segala kekhilafan yang telah aku lakukan


kepada yang berkenaan secara ikhlas, aku maafkan segala dosa kau kat aku'
kerana kita manusia yang tak kan pernah lari dari kesilapan
aku masih terima kau sebagai SAHABAT yang pernah aku kenali dulu

SYUKUR ALHAMDULILLAH, AMIN

No comments:

Post a Comment