Monday, January 3, 2011

TIRAMISU :)

haha, menarikkan tajuk dia.
hari ni, bermula waktu pagi, adinda2 aku dah start pegi skolah
yg adik aku yg bongsu ni, dr awal pagi lg, muka dia monyok je, haha, taknak pegi skolah la tu ape lagi,
aku mula kan tugas sebagai superbibik, pagi sapu sampah, jerang air, kemas rumah
jemur baju sume tulah
macam tu lah rutin aku, patu, bce novel sedih betul laa novel tu
tibe2 aku rase aku ni makin gemuk, jadi aku tringat kat rancangan aku yang telah aku gembargemburkan kat kawan aku
AKU NAK KURUS haha, macam tak masuk akal kan?
aku pun terpikir cam ne laa aku nak kurus ni, so aku naik la treadmill aku tu
penat uh jogg 30 min non stop peluh membasahi sume ruang dan liang kat badan aku
bau nye pun bole tahan la :))

ptg tu mcm biase lah tgk tiramisu,
ni part yg menarik, huhu, aku tgk cite dia tadi
aku tringat kisah aku dgn si dia
sape? cupcake akulah,aku tak taw la
i miss him badly, serious

No comments:

Post a Comment