Monday, February 7, 2011

sungai LUI

ini bukan lagu aizat tapi, ni sungai kat rumah sakinah!
nak buat nampak menarik, genius tak aku? *agaga

atlast dapat jugak mandi sungai after dah berzaman kurun lama nyaa, *bole kire tak? :)
tapi,, seronokk ayer sejuk mencengkam kuku gitu, kikin pulak aja aku buat PISANG GORENG  bole bukak kedai ni
lepas mandi mande pack balik, sakinah bawak motor! haha gayat cuak takut sume ade lajuuuu aja makcik ni,
tibe tibe pulak HUJAN TURUN jeles betul  ahaha
nak dijadikan cerita kat situ lagi susah nak dapat public transport , PEDIH, mamat yg lalu sume pandang kami PELIK,

tggu punya tggu terlepas 1 bus, ni sila sape? last skali jumpa bas, tahan laa, naik naik 
ABG BUS :dik nak pergi mane ni dik?
YAYAN :pergi sane (tunjuk guna tgn)
ABG BUS :dik lambat lagi *blah blah(tak ingat)... takpelah adik masuk dulu yeee

after tggu lame ade mamat negro tanya kitorg cane nak pergi UIA, ABG bus tu tak paham ape yg dia ckp, 
tibe tibe ade teksi lalu, melepas lagii
kena lah kitorg tggu sampai 6.50, patu bus gerakk
then berhenti kat bstop sg pusu, nasib baik sng nak dpt teksi, at last balik *tapi sebenarnya jalan jammed , lagi lah aku haru
7.30 aku sampai rumah , lepas tu ape lagi,,, tgk TIRAMISU Lahh,
1 hari auni kol org jee kayakan dia especially haha mr F, sape tu? tak tahuu laaa, aku bakal tgk diaa .mentang mentang free kol gayut aje kauu :) takpe aku tmpang gembiraa
maaf gamba ini tak sempat nak rotate, malasss :)

muka bangga lepas mandi sungai :)
menawan kan kamii?
tgn shaking laa *act muke bengang tggu bus lame sgtt
ahaaaa :)
auni punya birthdayy, dapat free call ape lagi gayut memanjang
muka bangga sampai rumahh
penat tapi mnyeronokkan,,  sungai next time i'll come again :)

1 comment:

  1. wah wah wah !

    laen kali dtg buat barbeque plak ye !

    ReplyDelete