Thursday, April 28, 2011

=="

aku dah hilang org yang aku syg
so will i let the same thing happen again?
sometimes aku rase mcm aku tak di appreciate oleh kau, rase mcm sgt terpinggir,
why why why
when kite dh start syg kat someone, then someone buat mcm hampeh je, mesti kite rase mcm useless kan?
kdgkdg rase diri ni mcm kejora :p perasan lah kau ni yayan, would u be my erlangga
i penat lah nk tggu janji u, useless je semua
so jgn lg u penah janji kat i
sbb i penat, penat dgn semuar permainan hidup ni,
yes life never will be easy right
but sometime i nak kebahagiaan jadi mine, but i know mcm org selalu ckp
jgn mimpi okay, yes i igt ayat tu, haih i hope life is easy mcm dlm novel, haha
jgn harap lah okay, aku harap aku ni character dlm Powerpuff girl, kan senang
ade kuase, and takde raseperasaan tu
haih ,aku membilang hari :'(

2 comments: